10 Mart 2014 Pazartesi

Red Bull Marketin Pr (Marketing Pr Çalışmaları)

Red Bull pazarlama amaçlı halkla ilişkiler (marketing pr) çalışmaları doğrultusunda hedef kitlesini etkileyebilecek ve satışlarını doğrudan arttırabilecek, etkileşim alanı çok geniş çalışmalar gerçekleştirmiştir. Bu çalışmalar dahilinde, ürün satışlarını uzun vadeli olarak artırmanın planları yapmakta olan Red Bull yapmış olduğu organisazyonlar, festivaller ve yarışmalar sayesinde birçok alanda sesini duyurabilmiş marka değerini daha yüksek seviyelere çıkarırken, ürün satışlarınıda bu oranla doğru orantılı olarak artırmayı başarmıştır. Red Bull ürününü oluşturduğunda ciddi anlamda, pazarlama sıkıntısı çekmekte olan bir markaydı, çalışmalar sonrasında pazarlama amaçlı halkla ilişkiler faliyetleri içerisinde, marka bilinirliğini artırmak, ürünü hedef kitle ile buluşturmak ve ürünü hedef kitleye benimsetmek amaçlı birçok çalışma yürütmüştür. Bunlardan en önemlisi ise son ismi ile anılan Hezarfen’in Torunları organizasyonudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder